kullandigimiz-uygulamalar

SOR’UN olarak 2014 yılından beri sürdürdüğümüz faaliyetlerimiz ile girişimciliği, “problemleri yeni yöntemler ile çözerek rutini bozmak” olarak tanımlıyoruz. Çevik, esnek, ezber bozan ve yapay zekayı merkeze alan çalışma şeklimizle, markaların müşterileriyle iletişim kurma şekillerini değiştiriyoruz. Onlara tüm yazılı iletişimlerini tek bir yerden yöneterek kendileri için pek çok fayda sağlayabilecekleri, chatbot teknolojisine dayalı bir sistem yaratıyoruz. 4 kişi ile çıktığımız yola, bugün itibariyle, her biri alanında uzman 31 kişilik ekibimiz ile devam ediyoruz. Kısa zamanda kat ettiğimiz büyük mesafe sayesinde artık onlarca büyük firmaya hizmet ediyoruz. İşimizi gerçekleştirirken bize yardımcı olmaları adına çeşitli uygulamalardan yararlanıyoruz. Sizlere de destek alması adına yazımızda bu uygulamalardan bahsetmek istedik.

Trello

Web tabanlı bir proje yönetim uygulaması olan Trello, işbirliklerinin daha kolay, düzenli ve keyifli bir halde yönetilmesini sağlar. Joel Spolsky tarafından oluşturulan Trello, ilk kez TechCrunc Event'te kullanılmıştır. IOS ve Android işletim sistemlerinin ikisinde de çalışır. Uygulama, proje yönetimini panolar, listeler ve kartlar kullanarak daha rahat takip edilebilen bir hale getirir. Trello ile sıkıcı proje yönetim süreçlerinizi daha sistematik hale getirirken renklendirebilirsiniz. 2015 yılı itibariyle 10 milyon kullanıcı sayısına ulaşan Trello, projelere yönelik hizmet veren uygulamalar arasında en popüler uygulamalardan biridir.    

Jira

Atlassian tarafından geliştirilen Jira, proje yönetimi konusunda ciddi oranda destek sağlayan bir başka uygulamadır. Jira'nın farklı amaçlara uygun farklı paket versiyonları mevcuttur. Jira Core paketi,proje yönetimi amacıyla kullanılan en temel paketken Jira Software, projelerin hızla yönetilmesi adına tasarlanmış, Jira'ya göre daha gelişmiş bir paket olarak dikkat çeker. Jira Servis Masası paketi ise BT işlemleri veya servis masalarının kullanımı için ideal şekilde dizayn edilmiştir. Dünya çapında 120’den fazla ülkede, dünyaca tanınmış pek çok şirkette kullanım alanı bulan bu uygulama ile projelerinizi izleyebilir, hata izleme süreçlerinizi daha sağlıklı yürütebilirsiniz.       

HubSpot

Hubspot; pazarlama, satış ve servis operasyonlarının kolayca yönetilebilmesini sağlayan bir yazılım bütünü sunar. "İş için iyi olan, müşteri için de iyidir" yaklaşımına sahip olan HubSpot, şirketlerin sağlıklı büyümesi için gerekli olan altyapının destekleyici bir parçası olarak işlev görür. Bir pazarlama stratejisi oluşturmak, oluşturulan bu strateji doğrultusunda gerekli çalışmaları organize etmek HubSpot ile daha stressiz hale gelir. Bazı platformlar ile beraber de çalışabilen HubSpot’u, WordPress ve Shopify gibi yazılımlar ile kullanabilirsiniz.

Webflow 

Webflow uygulaması, Vlad Magdalin tarafından 2013 yılında kullanıma sunulan bir uygulamadır. Bu uygulama, hiçbir kodlama deneyimi olmayan tasarımcıların bile kolayca web siteleri oluşturmalarını sağlar. Webflow, oluşturulan web sitesinin HTML, JavaScript ve CSS versiyonlarını yani kod alt yapısını otomatik olarak oluşturur. Bir web sitesine rahatlıkla sahip olmak isteyen, tasarım ve yazılım ekipleriyle uzun ve sıkıcı dönemler yaşamak istemeyen serbest çalışanlar, pazarlama ekipleri veya şirket sahipleri tarafından tercih edilebilen Webflow ile siz de kolayca bir web sitesi tasarlayabilirsiniz.       

Slack

Slack, ekip üyeleri arasındaki iletişimin ve işe dayalı konularda yapılması gereken çevrimiçi konuşmaların merkezidir. Bulut tabanlı bu uygulama, ekip üyelerinin konuşabildikleri, karar alabildikleri, ek halinde dosya gönderebildikleri ve tüm bu yazışma ile belgelere sürekli ulaşabildikleri bir ortam sunar. Slack ile, farklı iş grupları bulunan organizasyonlarda, her iş grubu için farklı kanallar açarak karmaşadan uzak bir çalışma ortamı sağlayabilirsiniz. Uygulama, web üzerinden kullanılabildiği gibi IOS ve Android tabanlı cihazlar için de uygundur. Google Drive, Trello, GitHub entegrasyonlarını destekleyen Slack, pek çok yazılım ile de sorunsuz bir şekilde entegre edebilirsiniz.

Hotjar 

Hotjar, kullanıcıların site içi davranışlarını ölçen bir uygulamadır. Kullanıcıların sayfalarda harcadığı zamanı, sayfaların hangi bölümleri ile ilgilendiklerini, hangi formları doldurup doldurmadıklarını kontrol eden bir analiz deneyimi sunar. Onları anlama temelinde konumlanan yazılım; pazarlamacılar, ürün yöneticileri ve UX tasarımcılarının yönlendirilmesinde etkin rol oynar. Popüler platformların çoğunda kullanılabilen Hotjar ile kullanıcılarınızın davranışlarını analiz ederek en çok nelerin ilgi çektiğini keşfedebilir, sayfalarınızın zayıf taraflarını bularak iyileştirip ziyaretçilerinizi satışa daha çok yönlendirebilirsiniz. Detaylı veriler ile yapılan bu analizler aracılığıyla daha etkili kararlar alabilir ve sağlıklı stratejiler oluşturabilirsiniz.       

Sketch     

Hollanda merkezli bir firma olan Bohemian Coding tarafından geliştirilen bir vektör grafik editörü olan Sketch, tasarımcıların yoğun ilgi gösterdikleri uygulamalar arasında yer alır. Apple Tasarım Ödülü’nü 2012 yılında kazanan Sketch, temel olarak sadece macOS üzerinde kullanılabilen bir yazılım olmasına karşın üçüncü taraf çözümler ile diğer platformlar üzerinde de kullanılabilir. Kroki çizmek gibi basit çizimler için UI versiyonu, mobil uygulama tasarımları gibi daha kapsamlı olan çizimler içinde UX versiyonundan faydalanabilirsiniz. Mobil uygulama tasarımları için uygulama mühendislerinin öncelikli tercihleri arasında yer alan Sketch ile kendi uygulama tasarımlarınızı kolayca oluşturabilirsiniz.

G Suite

İşletmeler, ihtiyaç duydukları pek çok Google uygulamasına GSuite ile tek bir paket altında ulaşır. Firma çalışanlarına özel abonelikler ile bulut üzerinden erişilebilen bu sistem, ihtiyaç duyulan her şeye kolayca ulaşma imkânı sağlar. G Suite ile takvim, sunum, e-posta gibi uygulamalara herhangi bir kuruluma gerek kalmadan istediğiniz cihaz ile ulaşabilir ve bulut üzerinde depolama yapabilirsiniz. Paylaşım özelliği ile aynı doküman üzerinde birden fazla kişinin çalışabilmesine de imkan veren G Suite, ekip çalışması gerektiren durumlarda pek çok avantaj sağlar. G Suite uygulamasının birden fazla güvenlik katmanı ile işletme verilerinizi rahatça koruyabilirsiniz.    

Confluence

Atlassian tarafından geliştirilen Confluence, tüm çalışmaların tek bir yerde oluşturulmasını, işbirliği yapılarak geliştirilmesini ve saklanmasını destekler. Güçlü şablon yapıları kullanımına da izin veren uygulama ile ekibinizin üyeleri daha verimli bir şekilde çalışır. Hazırlanan dokümanların güncel hallerine daha kolay ulaşılabilmeyi mümkün kılan Confluence,çalışmaların düzenli olarak saklanmasını ve tüm ekip üyeleri tarafından paylaşılmasını sağlar. Confluence ile toplantı notları, pazarlama planları,insan kaynakları politikaları türünden pek çok dokümanı hızla oluşturabilir ve bu dokümanları çeşitli resim ya da videolar kullanarak zenginleştirebilirsiniz.       

Zeplin

Zeplin, tasarımcılar ve geliştiriciler arasında yaşanan iletişim problemine çözüm getiren bir iş birliği aracı olarak kullanılır. Bu iş birliği neticesinde toplantı süreleriniz kısalır. Zeplin sayesinde, hazırlanan tasarımların, yazılım aşamasına aktarılma süreci son derece hızlı gerçekleşir. Uygulamayı hem Windows hem de Mac OS işletim sistemlerinde başarılı bir şekilde kullanabilirsiniz. Zeplin'i kullanırken pek çok tasarım ve çizim programı ile uyumlu çalışabilir, bu uygulamalarla üretilen tasarımları da Zeplin ile kolayca aktarabilirsiniz.

Bu uygulamalar dışında, yapay zeka destekli chatbotların da işinize büyük katkısı vardır. SOR'UN olarak size nasıl yardım edebileceğimizi öğrenmek için bizimle hemen iletişime geçebilirsiniz.

En Çok Kullandığımız On Uygulama

SOR’UN olarak 2014 yılından beri sürdürdüğümüz faaliyetlerimiz ile girişimciliği gerçekleştirirken bize yardımcı olmaları adına çeşitli uygulamalardan yararlanıyoruz.