ChatBot'lar ile
müşteri iletişimi

Şirketlerin müşteri memnuniyetini artırmak için tüm iletişim kanallarını tek bir dijital platformda toplayan SOR’UN, yapay zeka ve doğal işleme destekli ChatBot'lar ile şirketlerin iletişim merkezi maliyetlerini azaltıyor.

Yeni ekip arkadaşınız:
ChatBot

Gartner raporlarına göre 2022’ye kadar çalışanların
yapay zeka iş arkadaşına sahip olma oranı %20.

Müşteri ilişkilerinde chatbotlar tarafından yönetilecek
işlem oranı ise %85.

Zaman ve para
kazanın

Juniper raporlarına göre 2023’e kadar chatbotlar ile
müşterilerin ve şirketlerin tasarruf edeceği
2.5 milyar saat ve 11 milyar $ var.

Siz uyurken
ChatBot'lar bütün soruları cevaplar

Mesai saatleri dışında yardıma ihtiyacı olan kullanıcılarınız için müşteri temsilcilerinize mesai yaptırmadan destek olabilirsiniz.

Yapay zeka destekli chatbot’lar sayesinde verimsiz operasyonlar yerine saat fark etmeksizin müşterilerinizin sorularına ve taleplerine cevap verebilirsiniz.

Siz uyurken dahi saniyeler içerisinde sorularınız cevaplanır.

ChatBot'ları işinize dahil edin!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.