Kurum içi girişimcilik programından ortaya çıkan SOR’UN, “Şirketlerin Whatsapp’ı olma” hedefiyle yola çıkıp bugün, markaların dijital iletişim kanallarını tek bir yerden yönetebildiği bir platforma dönüştü. Tüketicilerin iletişim alışkanlıkları değiştikçe biz de markaların müşterileriyle iletişim kurma şeklini değiştirmeyi hedefleyen bir şirket haline geldik.
2014 yılında bir mobil uygulama yapıp tüm markaları bir araya toplamayı hayal ettik. Uygulamayla alakalı bazı sorunlar yaşadık, bu sorunlar kullanıcıların tercihleriyle alakalıydı. Bu dönemde edindiğimiz deneyimler ilerleyen zamanlarda doğru tercihler yapmamızın en büyük sebebi oldu. Bu süreçleri doğru iş birlikleri ve ortaklıklar yaparak bugün teknoloji sektöründe şirketimizi önemli bir yerde konumlandırdık.
Yapay zeka ve doğal dil işleme destekli Chatbot’lar ile tüm iletişim kanallarını tek bir dijital platformda toplayarak, farklı sektörler için en iyi müşteri deneyimini tasarlıyoruz. SOR’UN alt yapısını kullanan markalar WhatsApp, Webchat ya da herhangi bir dijital platform üzerinden gelen soru ve talepleri ChatBot veya destek ekipleri aracılığıyla cevaplıyor.
2016 yılında 4 kişi ile yola çıktığımız bu hikâyede şimdi 35 kişilik büyük bir aileyiz. Türkiye’de 30’dan fazla markaya hizmet veriyor, hızla yurt dışı pazarına açılıyoruz. Türkiye’de yakaladığımız başarıyı, Avrupa’da ve Orta Doğu’da da göstermek istiyoruz. Sınırların ötesinde, aynı dinamizmle çözümler üretmeyi, marka ve kullanıcılar arasındaki engelleri en aza indirmeyi, kullanıcılara yeni bir deneyim sunmayı amaçlıyoruz.
SORUN ekibi olarak, daha ileri gitmek ve geleceği sizinle buluşturmak için çok çalışıyoruz.