Müşteriler için Yeni Bir İletişim Kanalı:
WhatsApp Business

2019 yılı itibariyle 1.5 milyar kullanıcıya ulaşan WhatsApp, şimdi de markaların müşteriler ile iletişime geçmesi için eşsiz fırsatlar sunuyor. WhatsApp, gelirinizi ve müşteri memnuniyetini artırmak için size harika fırsatlar sunar. Aynı zamanda müşteri hizmetleri maliyetlerinizi azaltmasına yardımcı olur.

DEMO İSTEYİN

Müşterilerinize Her Kanalda Destek Verin

Günümüzde müşteriler markalara ulaşmak için bir uygulama indirmek ya da form doldurmak yerine her gün kullandıkları mesajlaşma uygulamalarını tercih ediyor. Kullanıcıların bu eğilimi şirketler ve müşteriler arasındaki iletişim ihtiyacına karşılık WhatsApp Business servisi ile çözüm sağlandı.

Peki WhatsApp Business Nerede Kullanılır?

Müşterilerinizle iletişim kurma, online destek sağlama, gelen geri bildirimleri değerlendirme gibi müşteri ilişkileri alanında kullanmanın yanı sıra pazarlama ve promosyon uygulamalarınız için de WhatsApp Business’ı kullanabilirsiniz. Orta ölçekli veya daha büyük firmalar ise aynı çözümleri WhatsApp Business API ile sunuyor.

SOR’UN ile
WhatsApp

Anlık mesajların hızına yetişemiyor musunuz? SOR’UN yapay zeka destekli ChatBot’lar size yardıma hazır! Sizin için müşterilerinizi karşılayabilir, gerekli bilgileri alır hatta sonlarını çözebilmeleri için yönlendirme yapabilir.

SOR'UN İLE HEMEN BAŞLAYIN!

Teşekkürler, talebiniz alındı. En kısa sürede iletişime geçilecektir.
Oops! Something went wrong while submitting the form.